Przejdź do głównej zawartości

będą nowe okulary

Już od jakiegoś czasu podziwiałam okulary na cudzych nosach w modnych, prostokątnych oprawkach. Bardzo mi się podobały, ale że na codzień noszę soczewki, a okulary tylko czasem, to niezbyt po drodze mi było do optyka.
Na szczęście zadecydowały za mnie stare patrzałki i ułamały sobie zausznik. Podreptałam więc dziś do optyka i wybrałam nowe. Śliczne, w zielonej tonacji z ukochanym przezemnie tartanem. Tak, mają zauszniki w szkocką kratkę :D
Jutro je odbieram, więc zrobię im zdjęcie i się pochwalę.

Komentarze

  1. Myślę, że te okulary z oprawkami w zielonej tonacji będą Ci pasować :-))
    Ja zaś muszę kupić następne pudełeczka soczewek, bo już mi się skończyły, a tu koncert za pasem :-))

    OdpowiedzUsuń
  2. Okulary są cool. :)

    Pozdrawiam

    MemeL

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Miło mi, że do mnie zaglądasz :) Bardzo mnie to cieszy, jak i każde kilka słów pozostawione przez Ciebie w komentarzach.
Życzę miłego dnia, pozdrawiam serdecznie i zapraszam ponownie :)