Przejdź do głównej zawartości

skończona chusta i zajawka swetra

Kolejna chusta według wzoru Dew Drops Shawl, tym razem robiona na prezent. Trafiła już w docelowe ręce, więc mogę spokojnie ją pokazać.
Włóczka z Zagrody, świetne BFL Sock Superwash w głębokim trawiastym kolorze.Druty 3.5, na chustę o wymiarach 190x90cm poszło mi 160 gram.
Chyba na jakiś czas starczy mi tego wzoru ;)





*****
Teraz zabrałam się za sweterek z Rowana Felted Tweed. Będzie podobny do bardzo fajnego, "zwyczajnego" swetra o długiej nazwie Tea with Jam and Bread.
Na razie tylko zajawka z wybranych kolorów, bo samej robótki jest za mało by coś pokazywać.

Komentarze

  1. Sweterka nie mogę się doczekać (żeby go zobaczyć rzecz jasna), a link się nie otwiera. Chusta jest przepiękna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)

      Link sprawdziłam, u mnie się otwiera, ale fakt, trzeba być zalogowanym na Raverly by cokolwiek zobaczyć. Sweterek jest już w 1/3 zrobiony, więc niezadługo będą moje fotki.

      pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Chusta pięknie wyszła w tym kolorze! Ty już drugą zrobiłaś, a ja swojej jeszcze nie zblokowałam ;-)
    Do tego swetra też się przymierzam ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa. Mnie też łatwiej robi się robótkę niż później ją wykańcza, a na zdjęcia to czasem czeka jeszcze kilka dni - ta była na prezent, więc nie mogłam się zbytnio ociągać ;)

      Sweterka jest już 1/3 i zapowiada się fajnie, myślę, że będę go lubić.

      pozdrawiam :)

      Usuń
    2. No to przyrasta sweter :-)
      Moja chusta też prezentowa, ale do października mam czas ;-)

      Usuń
  3. Piekna chusta! I kolor tej niebieskiej wloczki barrrdzo mi sie podoba :)

    Pozdrawiam serdecznie i milego weekendu zycze! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Prawdę mówiąc kolor tej niebieskiej włóczki w naturze jest nieco spokojniejszy, bardziej gołębi - trudno mu zrobić dobre zdjęcie, niestety.

      pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  4. Cudo! Przepiękna chusta :-) Jest to moje marzenie... może kiedyś uda mi się zrobić tak piękna :-) Cudny kolor.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Kolor chusty tez mnie urzekł, jest taki soczysty i głęboki, a jednocześnie nie krzykliwy. Sam wzór jest dobrze rozpisany i rozrysowany na schematach, naprawdę spokojnie można sobie z nim poradzić nawet przy tak małym doświadczeniu z anglojęzycznymi opisami wzorów jak moje. Spróbuj, z pewnością Ci się uda :)

      pozdrawiam :)

      Usuń
  5. Chusta ma mój ukochany kolor , jest piękna.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Mój ukochany kolor w tak pięknym wydaniu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Kolor jest faktycznie wyjątkowo ładny, miałam szczęścia, że Marta z Zagrody umie ufarbować wełnę na tak cudny kolor.

      pozdrawiam :)

      Usuń
  7. Przepiękna ta chusta. Genialny wzór i wykonanie!
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Miło mi, że do mnie zaglądasz :) Bardzo mnie to cieszy, jak i każde kilka słów pozostawione przez Ciebie w komentarzach.
Życzę miłego dnia, pozdrawiam serdecznie i zapraszam ponownie :)