Przejdź do głównej zawartości

Białe-Czarne-Szare - wydziergane enterlakiem

Naszło mnie na zrobienie czegoś entrelakiem, a konkretniej trójkątnej chusty. Pogrzebałam w zachomikowanych motkach i wybrałam cieniowany w kolorach czarnych, szarych i białych.
Chustę robiłam "od dołu", znaczy od jednego kwadratu ku szerszemu brzegowi. Całość wykończyłam i-cordem.





dane techniczne:
- wzór entrelac
- włóczka Alize Angora Special Batik Design (60% Mohair / 40% Acrylic), 550m/100g, kolor 1601
- druty 5.0mm
- wymiary chusty: 160cmx57cm

Komentarze

  1. Świetna, doskonale wykonana i kolorki pięknie się układają. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super - ponadczasowe, zawsze piękne połączenie kolorów.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczności :-) Idealne połączenie kolorów.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Super i fajnie, że anioł pozuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :)
      Aniela (bo to anielica jest ;) ) świetnie nadaje się na modelkę od chust, bo przy swetrach to jej skrzydła przeszkadzają ;)
      pozdrawiam :)

      Usuń
  5. Muszę przyznać że efekt piękny z przyjemnością bym taką nosiła :). Gratuluję pieknej pracy i zapraszam również do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolorystycznie stonowana i elegancka. Bardzo mi się podoba ta chusta. Chusty i mitenki z poprzednich wpisów też są świetne.
    Gorąco pozdrawiam i zapraszam do mnie
    Dorota

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Miło mi, że do mnie zaglądasz :) Bardzo mnie to cieszy, jak i każde kilka słów pozostawione przez Ciebie w komentarzach.
Życzę miłego dnia, pozdrawiam serdecznie i zapraszam ponownie :)