Przejdź do głównej zawartości

Znów entrelac, ale tym razem francuski

Postanowiłam zagospodarować końcówki włóczek i tak powstała kolejna entrelacowa chusta.Różni się od poprzednich tym, że poszczególne kwadraty robiłam francuzem, więc po obu stronach dzianina wygląda tak samo. Całość wykończona jest i-cordem.
Tym razem po raz pierwszy cięłam włóczkę przy zmianie koloru. Zdecydowałam się na to, bo nie zamierzam pruć tej chusty i odzyskiwać kiedyś włóczki - jest z moherem a one po pruciu wyglądają najczęściej fatalnie.
Chusta nadaje się w sam raz na okrycie ramion lub zamotanie pod szyją.




Dane:
włóczka: Alize Angora Gold, kolor nr 92 (ciemny brąz), poszło ok. 35 gram i Alize Angora Gold Batik, kolor 1901, poszło również ok. 35 gram. Na i-cord została użyta Ram Angora, kolor 7003 (kremowy) w ilości ok 5 gram.
druty nr 5.00 mmm
wymiary: 174cm x 55 cm

Komentarze

  1. Nie było mnie tu dość długo, a Ty takie śliczne rzeczy zrobiłaś i pokazałaś :D... Ach! Aż by się chciało wtulić w te szale-chusty.

    OdpowiedzUsuń
  2. Entrelac to dla mnie wyzwanie i powoli dojrzewam do próby podjęcia się tego wzoru. Pięknie dobrałaś kolory i jest zapewne bardzo przyjemny w dotyku i cieplutki.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny i w takich ciepłych, smacznych kolorkach.
    Gorąco pozdrawiam Dorota

    OdpowiedzUsuń
  4. Jej śliczności a jakie cudowne cieplusie kolory. Podziwiam. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Miło mi, że do mnie zaglądasz :) Bardzo mnie to cieszy, jak i każde kilka słów pozostawione przez Ciebie w komentarzach.
Życzę miłego dnia, pozdrawiam serdecznie i zapraszam ponownie :)