Przejdź do głównej zawartości

wydziergane - sweter Miód

Sweter "Miód" skończyłam w zeszłym tygodniu, ale nawet wczesnym rankiem ciężko było włożyć go do zdjęć. Dziś nareszcie, rano było 18 stopni i sweter został obfocony.
Robiony w całości od góry, na linii reglanu ma ozdobne faliste linie. Takie same linie zdobią przód od samego dekoltu, a na poziomie talii pojawiają się na całej szerokości swetra. Dzięki nim uzyskałam dopasowanie swetra w talii bez konieczności odejmowania/ dodawania oczek. Na dole przechodzą płynnie w ściągacz. W podobny sposób wykończone są rękawy, w których dzięki falom, uzyskałam zwężający się kształt bez nadmiernej redukcji oczek.
Dekolt zakończyłam wąską plisą z prawych oczek podwiniętą i przyszytą od spodu.




dane techniczne:
włóczka: YarnAndArt włóczki artystyczne, (75% wełna owcza/ 25% poliamid), 420m/100g, kolor Spices
druty: 3.0mm
zużycie: 270gram

Komentarze

  1. Wspaniały! Piękne kolory i rewelacyjny wzór - bardzo podobają mi się fale.
    Jest cudowny :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa i pozdrawiam równie serdecznie :)

      Usuń
  2. Po prostu sweter 'Miód''jest miodzioooooooooo ! Piękny z tymi falistymi liniami. Jak zawsze wszystko jest takie dopracowane ,brawo.
    Pozdrawiam Małgosia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      To wielka przyjemność przeczytać tyle zachwytów nad czymś, co się zrobiło samemu. Chociaż kolor włóczki to już zasługa Yarn And Art, niesamowitej artystki w barwieniu wełny.
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  3. Prawdziwy miodzik. Świetny, wyjątkowy. Doskonale dobrany wzór do koloru.
    Zachwycam się i podziwiam.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa i pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  4. ALE Z CIEBIE PRACOWITA WIEWIÓRKA! JUŻ SOBIE WYOBRAŻAM ILE GODZIN TO MUSIAŁO ZAJĄĆ

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Ile zajął mi godzin to nie wiem, ale robiłam go dwa tygodnie. Zawsze najdłużej robią mi się rękawy, jakoś nudne są ;)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
    2. 2 tygodnie to i tak szybko jak na takie dzieło:) śliczny

      Usuń
  5. Piękny sweter te kolory zachwycają:)) Dobrze, że nie ma jakiegoś skomplikowanego wzoru bo widać piękno włóczki i kunszt wykonania:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Włóczka ma taki świetny kolor, że obroniłaby się również na zupełnie gładkim wzorze, ale takie gładkie robi się "bez końca". Poza tym skojarzenie z falami miodu spływającymi do słoja było tak silne, że "musiałam" dodać elementy, które mi się z tym kojarzyły.
      Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  6. Jak miód :), rzeczywiście :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny sweter i świetnie się układa. Podoba mi się ta cieniowana włóczka.
    Pozdrawiam ciepło Dorota

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniały dobór wzoru, włóczka zachwyca chociaż to nie jest moja kolorystyka to jednak doceniam pozytywne skojarzenia jakie się z nią wiążą, a bardzo lubię jesień taką słoneczną i rudo-złotą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Fakt, to kolor złotej jesieni, chyba najpiękniejszej, a na pewno najbarwniejszej, pory roku.
      Pozdrawiam :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Miło mi, że do mnie zaglądasz :) Bardzo mnie to cieszy, jak i każde kilka słów pozostawione przez Ciebie w komentarzach.
Życzę miłego dnia, pozdrawiam serdecznie i zapraszam ponownie :)