Przejdź do głównej zawartości

wydziergane - Klapnięty Beret

Beret dla rodzicielki.
Miał być ciepły, ale  nie  za  ciepły, lekko włochaty, ale tylko lekko i miał pasować to śliwkowej chusty. W związku z tym wzięłam fioletowawą malabrigo socks i dropsowy kid-silk - widziałam u Bogaczki jaki fantastyczny efekt daje pomieszanie tych włóczek -  i udziergałam beret inspirując się czapką, którą pokazała u siebie Intensywna .
W rezultacie otok jest ciepły, bo robiony na 3.0 i złożony na pół, a reszta czapki jest zdecydowanie lżejsza, robiona na 5.0.
W roli modelki głowy  wystąpiła lampa plazmowa i spisała się rewelacyjnie ;)


dane techniczne:

włóczka: Kid Silk firmy Garnstudio, kolor 05  i Malabrigo Yarn Sock, kolor 853
druty: 3.0 otok, 5.0 reszta czapki
zużycie: po 50 gram z każdej włóczki.

Komentarze

  1. Bardzo fajny melanż i ładnie wyszło zakończenie czapki:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Połączenie tych nitek daje bardzo fajny efekt i jest ciepłe, nawet bardzo.

      Usuń
  2. Ta wełna wygląda cudownie :] pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję :)
      To bardzo fajne połączenie nitek, mnie też bardzo się spodobało.

      Usuń
  3. Wspaniały beret :-) Cudne kolory - wg mnie z zadania wywiązałaś się doskonale :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję i również pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nawet widać procesy myślowe! Fantastyczny beret!
    Gorąco pozdrawiam Kajka

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Miło mi, że do mnie zaglądasz :) Bardzo mnie to cieszy, jak i każde kilka słów pozostawione przez Ciebie w komentarzach.
Życzę miłego dnia, pozdrawiam serdecznie i zapraszam ponownie :)