Przejdź do głównej zawartości

zajawka niespodziewajki ;)

Przeglądając archiwum bloga zorientowałam się, że w końcu stycznia przyszłego roku minie 10 lat od pierwszego wpisu. Dziesięć lat to szmat czasu, więc postanowiłam jakoś szczególniej podkreślić ten jubileusz.
Wymyśliłam sobie, że przygotuję prezent dla Was, czytelników, bo bez Waszego zainteresowania i komentarzy blog nie miałby racji bytu.
No więc przygotowuję dla Was niespodziankę, o której napiszę więcej po Nowym roku, bliżej rocznicy. Na razie tylko fotka-zajawka, oczywiście z Hakerem, bo kocisko wszystko musi zatwierdzić ;)


Teraz idę piec pierniczki, całe morze pierniczków ;)

Komentarze

  1. To ja proszę Hakera w prezencie:)) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :D:D:D Dobre :D ale niestety, Haker nie figuruje na liście nagród, jest wyłącznie elementem dekoracyjnym ( i zachęcającym ;) ) :)

      Pozdrawiam :)

      Usuń
  2. A moze to jakas wloczka,Haker patrzy oblednie,pozdrawiamy GROszek i ania

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Miło mi, że do mnie zaglądasz :) Bardzo mnie to cieszy, jak i każde kilka słów pozostawione przez Ciebie w komentarzach.
Życzę miłego dnia, pozdrawiam serdecznie i zapraszam ponownie :)