Przejdź do głównej zawartości

Echo Flower w złocie - wydziergane

Kiedyś zamówiłam u Pimposhki piękną włóczkę lace (baby alpaca70%/silk30%) ufarbowaną na elegancki kolor starego złota. Było to dawno i swego czasu zrobiłam z niej chustę, która wyszła ogromna i nosiłam ją złożoną na pół.
Po jakimś czasie doszłam do wniosku, że takie noszenie TAKIEJ wełenki to profanacja. Sprułam, przewinęłam, uprałam, wysuszyłam, znów przewinęłam i zabrałam się za stworzenie eleganckiej chusty na tzw "okazje" ;)
Wybrałam wzór Echo Flower Shawl autorstwa Jenny Johnson Johnen i postanowiłam zamienić występujące w nim nupki na koraliki. W głównej części chusty też zdecydowałam się dodać koraliki. Wybrałam szklane firmy Toho w ciemnym opalizującym kolorze ładnie kontrastujące z kolorem włóczki.
Wyszła cudna. Jestem zdecydowanie z niej zadowolona, będzie idealnym dodatkiem na różne, większe i mniejsze, okazje towarzyskie.





Komentarze

  1. Wyszła pięknie,szkoda że jej nie rozłożyłaś żeby pokazać cale piękno.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Niestety, nie mam odpowiedniego miejsca by ją rozłożyć i zrobić jakieś sensowne zdjęcie.
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Jest przepiekna,i ten niezwykly kolor,gratuluje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Kolor jednorazowy, bo to farbowanie ręczne na zamówienie - bardzo mi się podoba.
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  3. cudna, i swietny pomysł z tymi koralikami, ka mam kokonka czarno-srebrnego i zastanawiałam sie nad wzorem, może i ja sie skusze na echo z koralikami ?
    koraliki kupiłas na allegro ? ile potrzeba sztuk?
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Koraliki są świetną opcją bąbelków przy nieelastycznej włóczce, którą bardzo trudno przerobić pęczki narzutów na bąbelek.
      Koraliki Toho kupiłam w pasmanterii, na tą chustę wystarczyły dwa opakowania, każde po 10 gram, jeszcze mi sporo zostało. Nie mam pojęcia ile sztuk potrzeba, nie liczyłam :)

      Usuń
  4. Bardzo ładna i ma piękny ciekawy kolor:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Co tu dużo pisać - cudeńko!

    OdpowiedzUsuń
  6. Sama delikatność, jak mgiełka. Elegancka.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeeeej :D Jaka piękna!!! :DDD Kolor rzeczywiście niespotykany i bardzo elegancki, wytworny rzekłabym nawet! Myślę, że zwłaszcza na czarnej albo granatowej bluzce wyglądałby niesamowicie szykownie....A koraliki tylko dodają mu uroku! :D Super, że są lekko opalizują, bo w świetle jeszcze wychodzi lekko niebieskawy blask... :D Super, że wykorzystałaś wełnę na taką śliczną mgiełkę, jej kobiece delikatności mają takie COŚ w sobie, że od razu jak to założysz, czujesz się cenniejsza :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :D Ileż komplementów! :D
      Ślicznie dziękuję :)))

      Usuń

Prześlij komentarz

Miło mi, że do mnie zaglądasz :) Bardzo mnie to cieszy, jak i każde kilka słów pozostawione przez Ciebie w komentarzach.
Życzę miłego dnia, pozdrawiam serdecznie i zapraszam ponownie :)