Przejdź do głównej zawartości

ogrodowe impresje vol.1




Komentarze

  1. Piękne ! U mnie już przekwitły...

    OdpowiedzUsuń
  2. Krokusy u mnie nie chcą rosnąć ale na pierwszym zdjęciu co to za kwiaty?? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To miniaturowe wczesne irysy cebulowe. Dzięki temu, że kwitną w marcu, spokojnie wsadzam je w trawnik, bo zdążą okwitnąć i zmagazynować zapasy na następny rok przed pierwszym majowym koszeniem. Bardzo wdzięczne, ale niziutkie - 10-12cm, z czego ponad połowa to kwiat, więc ogólnie dobrze je widać.
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  3. Te złote - najpiękniejsze!!! :D Jak cudownie, ze je uchwyciłaś - i to jeszcze rozświetlone słońcem, które jakby się zbierało w kielichach. Wyglądają jak fikuśne dzbanuszki wypełnione światłem ^ ^

    I pozostała po nich tylko fotka <3

    Fioletowe z kolei przypominają mi, jak energetyczne jest połączenie fioletu z pomarańczą :O ^ ^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za pół roku znów się pojawią, jest na co czekać ;)

      Usuń
    2. No jest :D Obraz tych złotych jest taki wyrazisty, że już dwa razy je sobie przypomniałam :)))
      Teraz, kiedy na nie patrzę, to już widzę, że pamięć mi je nieco podrasowała :DDD i pamiętam je jakby z bajki w delikatnej mgiełce :D

      Usuń

Prześlij komentarz

Miło mi, że do mnie zaglądasz :) Bardzo mnie to cieszy, jak i każde kilka słów pozostawione przez Ciebie w komentarzach.
Życzę miłego dnia, pozdrawiam serdecznie i zapraszam ponownie :)