Przejdź do głównej zawartości

z sopockiej wystawy storczyków

W Sopocie trwa (do jutra) III Międzynarodowa Wystawa Storczyków. Nazwa szumna, wystawa już mniej, chociaż dobrze zorganizowana z duża dbałością o szczegóły ułatwiające zwiedzającym życie. Organizatorzy naprawdę pomyśleli o wszystkim: o szatni, małym, ale sprawnym, miejscu z kawą i czymś na słodko i ostro, wykładach, pomocnych woluntariuszach, który służyli za tłumaczy przy stoiskach prowadzonych przez obcokrajowców.
Byli wystawcy z Niemiec, Ekwadoru i Tajlandii, no i nasi :)

Storczyki, jak to storczyki - zachwycające kolorami i formą, piękne, dziwaczne i niesamowite.





Komentarze

  1. Kocham storczyki. Mam ukwiecone dwa parapety ale tak pięknych okazów jak z Twoich zdjęć nie spotkałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To okazy wystawowe, przygotowane do występów, więc w optymalnej kondycji - domowe są może i mniej oryginalne w formie, ale jaka satysfakcja jak zakwitną!
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Pierwsze cymbidium mam w innym kolorze i czekam na kwiaty:) Pozostałych nie widziałam na oczy:) Moje parapety teraz są wypełnione kwiatami:) A w pokoju dodatkowo pięknie pachnie:) Nawet pszczoły mi do nich lecą:) Szkoda, że tylko trzy zdjęcia wstawiłaś:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko trzy, bo robiłam je komórką i były marne, tylko tyle udało się wybrać.
      Sabotki trudno spotkać w sklepach, ale na wystawie były stoiska z najróżniejszymi gatunkami do kupienia, były nawet storczyki do ogrodu, wytrzymujące do -20 stopni.
      Dasz wpis pokazujący Twoje kwitnące cuda?
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  3. Te różowe najładniejsze ^ ^ :D
    Też lubię storczyki, aktualnie mają fazę uśpienia... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cymbidium jest bardzo dekoracyjne, ale to duża roślina i trzeba mieć na nią sporo miejsca.
      Moje też śpią aktualnie.
      Pozdrawiam :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Miło mi, że do mnie zaglądasz :) Bardzo mnie to cieszy, jak i każde kilka słów pozostawione przez Ciebie w komentarzach.
Życzę miłego dnia, pozdrawiam serdecznie i zapraszam ponownie :)