Przejdź do głównej zawartości

trawa rośnie, tulipany kwitną - słowem: "Wiosna!"

Ruszyła! 

Przedwczoraj przyszła burza, a po niej okazało się, że posiana trawa ruszyła! 

Bardzo się ucieszyłam, bo przez ostatnie dwa tygodnie zaglądałam do niej, podlewałam, żeby miała wilgotno i zastanawiałam się, czy nasiona były w porządku, bo nic się nie działo. Leżały i nic. A tu po burzy, hyc, hyc i pierwsze zielone piórka pojawiły się jak za sprawą  magii ;)

 

Wiem, że  taki obrazek jest fascynujący tylko dla mnie :D więc w ramach rekompensaty podzielę się fotkami tulipanów, które w tym sezonie rozszalały się w moim ogródku ;)

 




Komentarze

  1. Tak tulipany tegoroczne są wyjątkowe. A i Twoje cieszą oczy. Kolorami kształtami.Cieszmy się tą wiosną, chociaż troszkę spóźnioną. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też wysiałam trawę i czekam na pierwsze listki. Tulipany ładne. U mnie niestety nie chcą rosnąć. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. A co będzie po tulipanach? Nie mam pomysłu na swój ogród. Mam kilka krzaków piwonii i sporo róż, są też konwalie i liliowce. No i podmarźnięte hortensje. No i przekwitające już rododendrony. No w sumie jest trochę tych kwiatów, ale..chciałoby się jeszcze:). Miłej wiosny!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Miło mi, że do mnie zaglądasz :) Bardzo mnie to cieszy, jak i każde kilka słów pozostawione przez Ciebie w komentarzach.
Życzę miłego dnia, pozdrawiam serdecznie i zapraszam ponownie :)