Przejdź do głównej zawartości

Sweter Pół na Pół - wydziergane

 Swego czasu zrobiłam dwa swetry z włóczki Air Dropsa. Jeden był w kolorze  mchu, a drugi niebieski. Swetry są lekkie, ciepłe, bardzo miłe w dotyku i lubiane.

Zostały mi po nich motki, po 3 z każdego koloru, więc postanowiam zrobić sobie z nich kolejny sweterek. Jako, że swetrów w poziome paski mam sporo, a zachciało mi się poszaleć, więc wymyśliłam łączenie kolorów w pionie i do tego łączenia zrobiłam w formie warkocza. 

Rany, ale byłam z siebie dumna jak mój pomysł wypalił!

Przedstawiam Wam sweter "Pół na Pół" :




dane techniczne:

włóczka: Drops Air, kolor 11 (niebieski) i 12 (zielony), 150 m / 50 g (65% Alpaca, 28% Nylon, 7% Merino) - po 3 motki z każdego koloru

druty nr 5.00mm

Sweter z rozmiarze M.

Komentarze

  1. Fajnie to wyszło!
    Pozdrawiam, M

    OdpowiedzUsuń
  2. Oryginalny zestaw kolorów, ciekawe łączenie oraz rozcięcie z boku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i cieszę się, że Ci się spodobał. Pozdrawiam :)

      Usuń
  3. Naprawdę obłędny. Ma to "coś", że chcemy zawiesić na nim oko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Dziękuję za miłe słowa i pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Miło mi, że do mnie zaglądasz :) Bardzo mnie to cieszy, jak i każde kilka słów pozostawione przez Ciebie w komentarzach.
Życzę miłego dnia, pozdrawiam serdecznie i zapraszam ponownie :)