Przejdź do głównej zawartości

Drewniane puzzelki - już ułożone

 Kolejne puzzle, kolejny z gwiazdkowych prezentów.

Piękne, drewniane, w najrozmaitszych kształtach, bo każdy kawałeczek jest inny, a kawałeczków 300. Niezbyt dużo, ale nadrabiają szaleństwem kształtów.

Układało mi się super fajnie - obrazek ładny, kawałeczki ładne - cud, miód i orzeszki ;) Dodatkowe smaczki: część z elementów puzzli nie jest abstrakcyna, tylko ma kształt konkretnej rzeczy. Jest więc rowerzysta, mewa, grzybki, butelka z kieliszkiem, namiot i nawet kot. 

Zresztą, sami zobaczcie :)









Komentarze

  1. Bardzo fajne te kształty.

    OdpowiedzUsuń
  2. Puzzle są niesamowite, jeszcze takich kształtów nie widziałam. Ułożenie ich będzie wymagało trochę czasu i niemierzone pokłady cierpliwości. Ładny widoczek jest fajną nagrodą🙂

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Miło mi, że do mnie zaglądasz :) Bardzo mnie to cieszy, jak i każde kilka słów pozostawione przez Ciebie w komentarzach.
Życzę miłego dnia, pozdrawiam serdecznie i zapraszam ponownie :)