Przejdź do głównej zawartości

Miska pełna kotków - wydziergane

 Trochę resztek włóczek (merino baby, drops alpaca, rowan felted tweed), skarpetkowe druty i wzór Tiny Window Cat autorstwa Sary Elizabeth Kellner i mam całą miskę kotków. 

Co prawda miał wstępnie miał być koszyczek, ale koszyczka w domu nie ma, a miseczka jest, więc siedzą razem w miseczce ;)

Takiego kotka dzierga się szybko i jest to zdecydowanie wciągające - żeby nie fakt, że skończyło mi się wypełnienie, którym je wypychałam, to prawdopodobnie byłaby potrzebna większa miska na więcej kotków ;)









Komentarze

  1. Kotki są prześliczne, brawo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cudne , czy jest gdzieś wzorek .

      Usuń
    2. Dzięki :)
      Link do wzoru, darmowego, podałam na początku wpisu, tylko żeby go zobacZyć trzeba mieć konto na Raverly. Niestety nie wiem gdzie w sieci można go znaleźć poza tym portalem, ale możesz popróbować go wygooglać ;)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Czaderskie!!! (Pimposhka)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, mnie tez zauroczyły, jak widac po ilości ;) :D
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  3. Jak nie wiele potrzeba trochę włóczki, trochę umiejętności dziergania aby wywołać na twarzy uśmiech.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, uśmiech gwarantowany i przy dzierganiu, i przy zerkaniu na pełną miskę ;)
      Pozdrawiam :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Miło mi, że do mnie zaglądasz :) Bardzo mnie to cieszy, jak i każde kilka słów pozostawione przez Ciebie w komentarzach.
Życzę miłego dnia, pozdrawiam serdecznie i zapraszam ponownie :)