Przejdź do głównej zawartości

wydziergane - chusta "Kępki Trawy"

Na imieniny (kilka miesięcy temu) dostałam dwa motki ślicznej Merino Lace od Lana Grossa. W pięknym kolorze jasnej zieleni wpadającej w oliwkowy.
Jako że robiłam już kiedyś chustę z tej wełny to wiedziałam, że najlepiej się prezentuje we wzorach strukturalnych, dzięki którym dzianina staje się przestrzenna i "puchata". Kolor kojarzył mi się z wysokimi trawami, które pod koniec lata zmieniają są żywa zieleń ku spokojnym, oliwkowym tonom, więc zdecydowałam się na wzór imitujący kępki traw. Wzór jest prosty i robi się go właściwie mechanicznie, więc chusta powstała szybko i sprawnie, a jej dzierganie sprawiło mi wielką przyjemność.
Żeby się nie wywijała na dole zastosowałam tą samą metodę co w przedłużanej Miłorząbowej - ściągacz 10 oczek na 10.






dane techniczne:
włóczka: Lana Grossa Merino Lace (400m/50g) kolor 0030, 100% Merino Extrafine
druty: 3.5mm
zużycie: 2 motki (100 g)

Obecnie mam na drutach sweterek z Felted Tweed Rowana. Mam już dwa z tej włóczki i bardzo je lubię, więc postanowiłam tej jesieni i zimy mieć jeszcze jeden.
Mam już "Poranek z herbatą i tostem", a teraz robię "Popołudnie z herbatą i tostem". Będzie to kolejny sweterek inspirowany swetrem "Tea with Jam and Bread” autorstwa Heidi Kirrmaier, tym razem w ciemniejszych kolorach.

Komentarze

  1. Przepiękna chusta! Kolor po prostu śliczny :)
    Pozdrawiam,
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna chusta;- jaki śliczny ma kolorek.
    Pozdrawiam serdecznie Dorota

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Miło mi, że do mnie zaglądasz :) Bardzo mnie to cieszy, jak i każde kilka słów pozostawione przez Ciebie w komentarzach.
Życzę miłego dnia, pozdrawiam serdecznie i zapraszam ponownie :)