Przejdź do głównej zawartości

wyróżnieniem wyróżniona

Wczoraj wieczorem zostałam wyróżniona przez maga-marę z Tygla nagrodą Kreativ Blogger.
Jest mi szalenie miło i czuję się zaszczycona i wyjątkowo wyróżniona - bardzo Ci dziękuję, maga-maro.



Zasady przyznawania wyróżnienia Kreativ Blogger:
Po otrzymaniu nagrody na swoim blogu umieszczamy logo Kreativ Blogger oraz informujemy, kto przyznał wyróżnienie. Nominujemy 7 blogów lub więcej do nagrody i podajemy link do każdego z nich. Informujemy wyróżnionego o nominacji w komentarzach na jego blogu.


Nagrodę Kreativ Blogger przyznaję:

Porcelance z Porcelanka's Blog za bodźce do poważnych przemyśleń
Lemurce z Lemurii za ciepło
AdzeB z Romantycznej Galerii za dowcip i piękne przedmioty
Bei z Mojej Kuchni za dzielenie się wiedzą o żywności i pyszne przepisy
dorotus76 z Moje wypieki za doskonałe przepisy na wszelkie słodkości

:)

Komentarze

  1. Dziękuję!!! Czuje się zaszczycona

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluje wyroznienia! I serdecznie dziekuje za tak mile slowa o moim blogu :) Niezmiernie mi milo :)
    Napisze o tym juz niebawem, jednak mam nadzieje ze nie bedziesz mi miala za zle, ze... nie pociagne dalej lancuszka :/ Jednak jak juz kilka razy wspominalam na blogu, trudno mi nominowac tylko kilka osob :/

    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  3. @ Bea - rozumiem doskonale to, że nie mogąc nagrodzić wszystkich nie chcesz wyróżniać niektórych :) Też miałam problem z wyborem, ale posiadając bloga od niedawna nie mogłam się oprzeć radości udział w tej łańcuszkowej zabawie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziekuej za wyrozumialosc :) Ja w pierwszej tez czynnie uczestniczylam, wiec rozumiem Cie bardzo dobrze :)

    Pozdrawiamć

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję Ci Wiewióreczko :**** Kochana jesteś :)))))

    OdpowiedzUsuń
  6. Wiewiorko: serdeczne gratulacje! :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Miło mi, że do mnie zaglądasz :) Bardzo mnie to cieszy, jak i każde kilka słów pozostawione przez Ciebie w komentarzach.
Życzę miłego dnia, pozdrawiam serdecznie i zapraszam ponownie :)