Przejdź do głównej zawartości

w ogrodzie


Po ostatnich deszczach ogród zarasta jak szalony. Wszystko jest dwa razy większe niż tydzień temu, rośliny zaczynają pchać się na siebie, krzaki zaczepiają przechodzących a w cieniu bylin chowają się szczęśliwe ślimaki. Szczęśliwe, bo pada prawie co dzień.

Wczoraj kosiłam trawnik. Pierwsze wiosenne koszenie, zdecydowanie opóźnione, ale najpierw była sucho i trawa słabo rosła, a potem lało codziennie i trudno było wstrzelić się pomiędzy deszcz z koszeniem.
Irysy przygotowują się do kwitnienia - strzeliste pąki wybarwiają się, lada dzień się otworzą.
Będzie ładnie... jest ładnie :)

Komentarze

  1. Piękny ogród :) Jak zobaczyłam Twoje zdjęcia, to przyszło mi coś takiego go głowy - pierwsza myśl: ten ogród wygląda jak zaczarowany - czeka uśpiony na dotknięcie wróżki i zakwitnie mieniąc się barwami :) Nie wiem skąd mi się to wzięło, ale postanowiłam podzielić się tą myślą. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Calima - aż mi się ciepło na sercu zrobiło jak przeczytałam Twoje słowa, sprawiłaś mi nimi ogromną przyjemność - bardzo dziękuję :)))

    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. aż chce się tam wejść,zasiąść,położyć się...skosić trawę;) po proszę więcej zdjęć:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tajemniczy ogród po tym jak przestał być tajemniczy. Tylko mi w nim Colina Cravena z ojcem, Mary i Dickiem brakuje:)
    Autentycznie, ta zielona trawa przypomina mi trawniki w Anglii, tak wszystko świeże, gładkie, aż się chce boso po tym dywanie:), ogród wróżek. Podziwiam pracę w ten ogród włożoną:, nie tylko na podstawie tego zdjęcia, ale i z innych blogowych wynika, że chuchasz i dmuchasz i rośnie Ci wszystko jak na drożdżach.

    OdpowiedzUsuń
  5. hangai - miło, że wpadłeś i że podoba Ci się w moim ogrodzie ;) Zdjęć będzie więcej, ale raczej w przyszłym tygodniu, jak zakwitną irysy ;)

    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. żabko - dziękuję za same miłe słowa :)

    miłego dnia życzę :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Miło mi, że do mnie zaglądasz :) Bardzo mnie to cieszy, jak i każde kilka słów pozostawione przez Ciebie w komentarzach.
Życzę miłego dnia, pozdrawiam serdecznie i zapraszam ponownie :)