Przejdź do głównej zawartości

Kardigan Borsuk - wydziergany

Zorientowałam się wczoraj, że od ostatniego wpisu upłynął prawie miesiąc. Niesamowite, jak ten czas leci ;)
W  międzyczasie wydłubałam sobie kardigan, który dawno za mną chodził - włóczka Drops Delight, dwa kolory, paseczki na dwa rzędy z dwóch motków na raz, na mijankę.
 Drops Delight 01 i Drops Delight 07

Sweterek niezapinany z długimi rękawami sięgającymi prawie połowy dłoni, robiony w całości od góry. Podkrój dekoltu formowałam rzędami skróconymi. Rękawy wyposażyłam w fałszywe szwy, by nadać im lepszą formę. Zwężając je na długości nie odejmowałam oczek tylko wzdłuż linii fałszywego szwu, ale w czterech miejscach po obwodzie - dzięki temu rękawy zwężają się bardziej "niepostrzeżenie".
Na ostatnim zdjęciu widać "fałszywy" szew - na tle dżerseju jest delikatnie widoczny za to doskonale go widać na mankiecie robionym francuzem.

Druty 3,5 i 3,0, zużyłam po trzy motki z każdego koloru - kardigan waży dokładnie 290 gram.

Komentarze

  1. Rewelacyjny sweterek. Świetny miałaś pomysł na paski w nim.
    Cudne kolory :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję za miłe słowa i pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  2. Bardzo ładny.takie lubię!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny ten sweterek, widziałam na ravelry coś w podobnym stylu ale z połączenia wielokolorowego delighta i jedno kolorowej alpaki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)

      Też widziałam takie sweterki na raverly i wtedy zakochałam się w ich paseczkach, ale kupując włóczkę przez net obawiałam się, że nie trafię idealnie w kolory tak, by alpaka powtarzała jeden z kolorów delight'a. W rezultacie zdecydowałam się na dwa kolory delight i jestem bardzo zadowolona z tego wyboru. Dodałam zdjęcie motków, których użyłam.

      pozdrawiam :)

      Usuń
  4. Witaj Wiewiorko,
    bardzo podoba mi sie Twoj sweterek, az Ci go zazdroszcze moze i ja taki sobie zrobie, swietnie dopasowalas te kolory i paseczki, razem swietnie to wyglada gratuluje talentu, pozdrawiam i zapraszam do mnie. ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa i pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  5. świetny sweterek i kolory rewelacyjnie dobrane:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)

      ps. przepraszam, że komentarz pojawił się dopiero teraz, ale z niewiadomych przyczyn wylądował w skrzynce ze spamem i dopiero dziś go znalazłam.

      Usuń
  6. ładne kolory udało Ci się dobrać.To są "moje kolory"Prostota fasonu była. wskazana

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję za miłe słowa, sweterek świetnie się nosi :)

      ps. przepraszam, że komentarz pojawił się dopiero teraz, ale z niewiadomych przyczyn wylądował w skrzynce ze spamem i dopiero dziś go znalazłam.

      Usuń
  7. Bardzo ładny sweter i ładnie układają się kolory włóczki :-).

    OdpowiedzUsuń
  8. Hm, nie wiem, czy zginął mi komentarz... To na wszelki wypadek jeszcze raz: bardzo ładny sweter i ładnie układają się kolory włóczki :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic nie zginęło - czekały oba na moderację. Włączyłam ją, by zapanowac nad spamem bez konieczności włączania weryfikacji obrazkowej - jak dotąd metoda się sprawdza.

      pozdrawiam weekendowo :)

      Usuń
  9. Uroczy sweterek. Fajnie zestawione kolory.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Miło mi, że do mnie zaglądasz :) Bardzo mnie to cieszy, jak i każde kilka słów pozostawione przez Ciebie w komentarzach.
Życzę miłego dnia, pozdrawiam serdecznie i zapraszam ponownie :)