Przejdź do głównej zawartości

Szary i różowy, chusta i mitenki

Kolejna chusta entrelac, tym razem w kolorach gaszonego różu i szarości.
Chusta jest wykończona i-cordem.


dane techniczne:
materiał: włóczka firmy Lang Yarns, Jawoll Magic, (75% wełna/25% nylon), kolor 7234, 400m/100g, zużycie 1.6 motka
druty 3.5mm
wymiary chusty 133cm x 55cm


***
Do kompletu dorobiłam sobie mitenki, całkiem proste z długim ściągaczem, który można odwinąć kiedy marzną palce.

dane techniczne:
materiał: włóczka firmy Lang Yarns, Jawoll Magic, (75% wełna/25% nylon), kolor 7234, 400m/100g, zużycie 0.4 motka
druty 3.0mm

W grudniu zrobiłam jeszcze kilka rzeczy, ale jak na razie brakuje światła, by je jako-tako pokazać na zdjęciach . Podzielę się nimi jak uda mi się zrobić porządne fotki.

Komentarze

  1. Wspaniały komplet!Cudna włóczka.

    OdpowiedzUsuń
  2. Och jakie piękne kolory. Piękne prace. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) To zestawienie kolorów jest naprawdę udane - nie za szare i nie za różowe, takie akurat :)

      Usuń
  3. Fantastyczne kolory! I podoba mi się takie wykończenie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      I-cord porządkuje miękkie brzegi, które przy entrelacu wywijają się raz w jedną, a raz w drugą stronę. Przy bogastwie koloru i kszatłtu wzoru wolę, by brzegi były proste i gładkie.
      pozdrawiam.

      Usuń
  4. Świetne :)! I śliczne kolory :D... :)...! Bardzo mi się teraz przydaje prezent od Ciebie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Cieszę się, że mitenki dobrze się sprawują, ale też i zime mamy (na razie) w sam raz na takie łapko-grzejki ;)
      pozdrawiam :)

      Usuń
  5. Chusta śliczna --super dobrane kolorki, a mitenki stanowią świetne uzupełnienie.
    Serdecznie pozdrawiam Dorota

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Faktycznie, na mitenki potrzeba tak mało włóczki (30-40gram), że przy dwóch dużych motkach zawsze da się tyle uszczknąć i od razu zyskujemy "komplet".
      pozdrawiam :)

      Usuń
  6. Przecudne kolory chusty, im częściej ją oglądam na innych blogach tym bardziej chcę ją zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Entrelac to metoda bardzo wdzięczne przy włóczkach i długiej i płynnej zmianie koloru. To jedna z przyjemności robienia tego wzoru z takiej włóczki - każdy kwadrat jest inny i każdy ciekawy, oderwać się nie można od robótki ;)

      Usuń
  7. Bardzo ładnie wygląda entrelac z tej włóczki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Ta włóczka ma długą i płynną zmianę koloru, co doskonale pasuje do entrelaca.

      Usuń
  8. Bardzo mi się podoba.
    Jeszcze nie robiłam nigdy niczego tą metodą i coraz bardziej mam na nią ochotę.

    OdpowiedzUsuń
  9. Piekna kolorystyka! Bardzo lubie roz z szarosciami, to jest nawet moj aktualny jesienno-zimowy zestaw :)
    Pozdrawiam serdecznie!
    I wszystkiego dobrego w Nowym Roku zycze :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Witam mam tę włóczkę i chciała bym zrobić z niej szal. Napisz proszę jakiej wielkości masz kwadraty że tak pięknie wychodzą Ci kolory.
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tej chuście robiłam kwadraty na 10 oczek. Kolory układają się ciekawie dzięki temu, że chusta ma kształt trójkąta - w szalu będą układały się w bardziej regularne pasy.
      Pozdrawiam :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Miło mi, że do mnie zaglądasz :) Bardzo mnie to cieszy, jak i każde kilka słów pozostawione przez Ciebie w komentarzach.
Życzę miłego dnia, pozdrawiam serdecznie i zapraszam ponownie :)