Przejdź do głównej zawartości

w ogrodzie kwitną lilie i dzierga się Różany

Jest ciepło, nawet bardzo, ale to w całej Polsce, więc nie powiem nic nowego stwierdzając, że mamy upały ;)
W ogródku kwitną lilie,


a na drutach dzieje się Różany sweterek. Mimo gorąca dziergam w zapale, bo wełenka jest bardzo przyjemna w robocie. Kolory układają się w nieregularne plamki co mnie bardzo cieszy, bo wolę tak niż paski czy duże plamy. Haker asystuje mi cierpliwie


i tylko czasem włóczka kusi kocią łapkę ;)


Sweterka jest już 1/3, zaczęłam drugi motek.

Komentarze

  1. Dziergaj, dziergaj, bo mnie ciekawią te kolory:)) Kicio bardzo fajny:))

    OdpowiedzUsuń
  2. I ja zdecydowanie wole, gdy kolory ukladaja sie w male plamki ni w wieksze wzory; kolor bardzo ladny, ciekawa jestem etapu koncowego :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Miło mi, że do mnie zaglądasz :) Bardzo mnie to cieszy, jak i każde kilka słów pozostawione przez Ciebie w komentarzach.
Życzę miłego dnia, pozdrawiam serdecznie i zapraszam ponownie :)