Przejdź do głównej zawartości

wydziergane - chusta Mgiełka

Dwa dni temu ogarnęła mnie przemożna ochota na wydzierganie czegoś eterycznego, zwiewnego i miękkiego. Nie  myśląc wiele odłożyłam dziergany miodowy sweterek i poleciałam szukać w szufladzie czegoś, co umożliwi mi spełnienie zachcianki. Znalazłam dwa motki dropsowego Kid-Silk'a w kolorze porannej mgły. Fabrycznie nazywa się "miętowy", ale prawdę mówiąc, nie mam pojęcia jaka część mięty ma taki kolor.
Chusta robiona prawie bez planu, znaczy wiedziałam, że pierwszy motek pójdzie na zrobienie zupełnie gładkiej części, a drugi na ażurowy border. Jak postanowiłam tak zrobiłam. Chusta ma wymiary 143cm na 60 cm i prezentuje się tak:






dane techniczne:
włóczka: DROPS Kid-silk firmy Garnstudio (75% mohair/25% silk), 200m/25g, kolor 06
druty: 4.0mm
zużycie: 50g.

Po zaspokojeniu zachcianki grzecznie wróciłam do dziergania sweterka ;)

Komentarze

  1. Twoje mgiełkowe chusty są przepiękne i takie, że chciałoby się dotknąć... A ta wyjątkowo delikatna...

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna
    Marzena

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładna ma delikatny kolorek:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest zjawiskowa!!! Czy... czy robisz moze tego typu cuda rowniez na sprzedaz? Cos pieknego Wiewiorko...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, miło, że Ci się podoba to co udziergałam.
      Właściwie nie robię na sprzedaż, ale czasem robię coś gratis dla rodziny/przyjaciół/znajomych dla samej przyjemności robienia.
      Jeśli chusta nie będzie dawała Ci spokoju to napisz do mnie: wilithin @ gmail. com , to coś tam ustalimy sensownego :)

      pozdrawiam :)

      Usuń
    2. Szukalam Twojej odpowiedzi w moich mailach - bezskutecznie, i dopiero dzis uswiadomilam sobie, ze Ty chyba pisalas to tutaj na blogu... I nie mylilam sie :) Odszukalam wiec chuste i Twoj komentarz i przed chwila wyslalam maila :)
      Pozdrawiam serdezcnie!

      Usuń

Prześlij komentarz

Miło mi, że do mnie zaglądasz :) Bardzo mnie to cieszy, jak i każde kilka słów pozostawione przez Ciebie w komentarzach.
Życzę miłego dnia, pozdrawiam serdecznie i zapraszam ponownie :)