Przejdź do głównej zawartości

wydziergane - sweterek Różany

Różany sweterek jest gotowy do noszenia. Na razie jest za ciepło na niego, ale na jesieni będzie w  sam raz.
Całość robiona jest od góry, po bokach tułowia zrobiłam ściągacz u układzie: 4 oczka prawe/ 3 oczka lewe. Dzięki temu sweter przylega, ale jednocześnie pracuje swobodnie. Rękawy też są wykończone podobnym ściągaczem. Dekolt, ukształtowany za pomocą rzędów skróconych, wykończyłam wąską plisą: 4 rzędy prawego dżerseju, jeden rząd lewych oczek, i znów 4 rzędy prawych. Plisę złożyłam na pół i otwarte oczka przyszyłam od spodu, zachowując elastyczność całości, łapiąc za żeberka lewych oczek. Dzięki rzędowi lewych oczek plisa ładnie wywinęła się.
Jak widać na zdjęciach wełenka jest perfekcyjnie ufarbowana. Mimo ręcznej roboty motki między sobą nie różnią się i w rezultacie w gotowej robótce nie ma ani śladu w wybarwieniu włóczki przy zmianie motków, ani też nie ma zawirowań w układzie plamek. Jest idealnie :)




dane techniczne:
włóczka: YarnAndArt włóczki artystyczne, (75% wełna owcza/ 25% poliamid), 420m/100g, kolor Antique Rose
druty: 3.0mm
zużycie: 240gram


Komentarze

  1. Świetna włóczka!! no nie mogę się napatrzeć na ten sweterek:) Wyszedł idealnie:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie!!! Kolorki energetyczne, a trik ze ściągaczem w talii super. Ozdobny i praktyczny. Bardzo mi się podoba:))) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo zgrabny i wyjątkowo piękne kolory melanżu:) Zapowiada się, że to będzie ulubiony sweterek :)) Bardzo mi się podoba! Pozdrawiam Kajka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Z pewnością będzie to jeden z ulubionych sweterków.
      Pozdrawiam :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Miło mi, że do mnie zaglądasz :) Bardzo mnie to cieszy, jak i każde kilka słów pozostawione przez Ciebie w komentarzach.
Życzę miłego dnia, pozdrawiam serdecznie i zapraszam ponownie :)