środa, 6 sierpnia 2014

wydziergane - sweter Miód

Sweter "Miód" skończyłam w zeszłym tygodniu, ale nawet wczesnym rankiem ciężko było włożyć go do zdjęć. Dziś nareszcie, rano było 18 stopni i sweter został obfocony.
Robiony w całości od góry, na linii reglanu ma ozdobne faliste linie. Takie same linie zdobią przód od samego dekoltu, a na poziomie talii pojawiają się na całej szerokości swetra. Dzięki nim uzyskałam dopasowanie swetra w talii bez konieczności odejmowania/ dodawania oczek. Na dole przechodzą płynnie w ściągacz. W podobny sposób wykończone są rękawy, w których dzięki falom, uzyskałam zwężający się kształt bez nadmiernej redukcji oczek.
Dekolt zakończyłam wąską plisą z prawych oczek podwiniętą i przyszytą od spodu.




dane techniczne:
włóczka: YarnAndArt włóczki artystyczne, (75% wełna owcza/ 25% poliamid), 420m/100g, kolor Spices
druty: 3.0mm
zużycie: 270gram

17 komentarzy:

  1. Wspaniały! Piękne kolory i rewelacyjny wzór - bardzo podobają mi się fale.
    Jest cudowny :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa i pozdrawiam równie serdecznie :)

      Usuń
  2. Po prostu sweter 'Miód''jest miodzioooooooooo ! Piękny z tymi falistymi liniami. Jak zawsze wszystko jest takie dopracowane ,brawo.
    Pozdrawiam Małgosia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      To wielka przyjemność przeczytać tyle zachwytów nad czymś, co się zrobiło samemu. Chociaż kolor włóczki to już zasługa Yarn And Art, niesamowitej artystki w barwieniu wełny.
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  3. Prawdziwy miodzik. Świetny, wyjątkowy. Doskonale dobrany wzór do koloru.
    Zachwycam się i podziwiam.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa i pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  4. ALE Z CIEBIE PRACOWITA WIEWIÓRKA! JUŻ SOBIE WYOBRAŻAM ILE GODZIN TO MUSIAŁO ZAJĄĆ

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Ile zajął mi godzin to nie wiem, ale robiłam go dwa tygodnie. Zawsze najdłużej robią mi się rękawy, jakoś nudne są ;)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
    2. 2 tygodnie to i tak szybko jak na takie dzieło:) śliczny

      Usuń
  5. Piękny sweter te kolory zachwycają:)) Dobrze, że nie ma jakiegoś skomplikowanego wzoru bo widać piękno włóczki i kunszt wykonania:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Włóczka ma taki świetny kolor, że obroniłaby się również na zupełnie gładkim wzorze, ale takie gładkie robi się "bez końca". Poza tym skojarzenie z falami miodu spływającymi do słoja było tak silne, że "musiałam" dodać elementy, które mi się z tym kojarzyły.
      Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  6. Świetny sweter i świetnie się układa. Podoba mi się ta cieniowana włóczka.
    Pozdrawiam ciepło Dorota

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i również pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  7. Wspaniały dobór wzoru, włóczka zachwyca chociaż to nie jest moja kolorystyka to jednak doceniam pozytywne skojarzenia jakie się z nią wiążą, a bardzo lubię jesień taką słoneczną i rudo-złotą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Fakt, to kolor złotej jesieni, chyba najpiękniejszej, a na pewno najbarwniejszej, pory roku.
      Pozdrawiam :)

      Usuń

Miło mi, że do mnie zaglądasz :) Bardzo mnie to cieszy, jak i każde kilka słów pozostawione przez Ciebie w komentarzach.
Życzę miłego dnia, pozdrawiam serdecznie i zapraszam ponownie :)