Przejdź do głównej zawartości

wydziergane - Pod Chinkę nr 3, 4 i 5

Reszta gwiazdkowych prezentów, których nie zdążyłam pokazać przed świętami. Obdarowani się ucieszyli, co widziałam na własne oczy i co sprawiło mi ogromną frajdę.
Po kolei:
- beret dla teściowej
 


dane techniczne:
włóczka: Angora firmy Ram, kolor 303 (500m/100g), 60%akryl/ 40% moher
druty: 3.0 mm i 6.5mm
zużycie: 90 gram



- czapka dla męża, możliwość noszenia na obu stronach

 

 
dane techniczne:
włóczka: Regina firmy Adriafil, kolor nr 022 (125m/50g), 100% merino wool
druty: 4.0 mm
zużycie: 100 gram (dwa motki) 

- oraz szalik dla syna, długi i też różnie wyglądający na każdej ze stron

dane techniczne:
włóczka: Lauca firmy Araucania (166m/100g), 80% wełna/10% jedwab/ 10% wełna wielbłądzia
druty: 5.0 mm
wymiary: 160cm x 23cm
zużycie: 200gram (dwa motki)

Komentarze

Prześlij komentarz

Miło mi, że do mnie zaglądasz :) Bardzo mnie to cieszy, jak i każde kilka słów pozostawione przez Ciebie w komentarzach.
Życzę miłego dnia, pozdrawiam serdecznie i zapraszam ponownie :)