Przejdź do głównej zawartości

wydziergane - Czerwony z Kieszeniami

Czerwony z Kieszonkami skończony. Jestem zadowolona, że zamieniłam włóczkę w motkach na noszalny sweterek, ale wydaje mi się, że nie będzie on bardzo eksploatowany. A może na razie nie mam humoru na czerwony?
Sweterek robiłam w częściach i zszywałam. Jako, że chciałam podkreślić kieszenie, więc dałam im kontrastowe wnętrze z resztki musztardowej alpaki, który to kolor przy czerwieni stał się ładną, spokojną żółcią. Dla dopełnienia kompozycji dałam po dwa rzędy musztardowego koloru w plisach dekoltu i rękawów, które dodatkowo zakończyłam rzędem łańcuszka w żółtym kolorze.
Zdjęcia "wieszakowe", ale nie mogę dorwać fotografa ani modela. Najbliższy rzeczywistości jest kolor na środkowym zdjęciu.




dane techniczne:
włóczka: DROPS Baby Alpaca Silk, kolor 3609 (167m/50g)
druty: 3.0 na plisy, 3.5 całość
zużycie: około 7 motków (po 50 gram) baby alpaki i około 20 gram musztardowej DROPS alpaki w kolorze musztardowym (2923)

Komentarze

  1. Śliczny sweterek :-) Bardzo mi się podoba w tych kolorach.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Połączenie kolorów jest bombowe i bardzo mi się podoba:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniały. Bardzo mi się podoba. Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajnie to wygląda z tymi żółtymi kieszeniami w środku i ten delikatny wzorek na kołnierzyku i rękawach jest naprawdę ładną ozdobą. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Zakończenie rękawów jest robione pojedynczym ryżem i zrobienie dwóch rzędów innym kolorem dało taki fajny efekt delikatnego wzorku.
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  5. Bardzo ładny sweter:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. czerwony kolor jest fajny, dodaje energii dlatego myślę, że będziesz jednak chętnie w nim chadzała :)
    ja właśnie zastanawiam się nad dodaniem kieszeni do mojego aktualnego dziergania
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możliwe, że masz rację z tym dodawaniem sobie energii, zwłaszcza przy końcu zimy.

      Kieszonki w swetrze są fajne, niekoniecznie służą do czegoś więcej niż ozdoby, ale zdecydowanie ożywiają formę - zwłaszcza jeśli mają kontrastowy środek.
      Pozdrawiam :)

      Usuń
    2. a ja właśnie szukam pomysłu na nadanie swojemu robionemu właśnie sweterkowi charakteru, jak piszesz ożywić formę. I myślę o naszywanych kieszeniach. Pewnie jeszcze kilka razy zmieni mi się koncepcja :)

      Usuń
    3. Nakładane kieszonki też są fajne, zrobiłam kiedyś taką w tym swetrze -> http://wiewiorek.blogspot.com/2013/02/sweter-frost-wydziergany.html
      pozdrawiam :)

      Usuń
    4. świetna wełenka w tym sweterku, uwielbiam wszelakie melanże. Waśnie w tym kierunku chyba z kieszonkami pójdę, obawiam się tylko czy nie za bardzo obciążą mi przód. Takie dylematy dziergane są fajne , prawda? :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Miło mi, że do mnie zaglądasz :) Bardzo mnie to cieszy, jak i każde kilka słów pozostawione przez Ciebie w komentarzach.
Życzę miłego dnia, pozdrawiam serdecznie i zapraszam ponownie :)