Przejdź do głównej zawartości

Misie Donato - wyszydełkowane

Wpadł mi w ręce darmowy wzór na maskotkę i koniecznie musiałam go wypróbować. Miś Donato okazał się łatwym i wdzięcznym projektem.
Najpierw zrobiłam prototyp ściśle trzymając się wzoru. Wykorzystałam bawełnę uzyskaną z prucia nienoszonego swetra i jakiś drobnych resztek włóczek o podobnej grubości.
Powstał z tego pomarańczowy miś w niebiesko zielonym kubraczku:


Oczka zrobiłam z gładkich guzików, ale nosek jest profesjonalnym noskiem do zabawek-misiów, który kupiłam w pasmanterii. Zaopatrzyłam się na początek w 4 sztuki i już wiem, że przy pierwszej okazji dokupię ich więcej. Przydadzą się ;)

Miś mi się spodobał, a że w rodzinie jest trójka małych szkrabów to szybko powstały kolejne misie. Zmodyfikowałam wzór dodając misiom łapki.
Przedstawiam misiową gromadkę:


dane techniczne:
włóczka: Nako Calico, 50% bawełna/50%akryl, 245m/100g
szydełko nr 3.0
zużycie: kolory ecru, lawendowy i beżowy po około 45 gram, żółtego ~6 gram, niebieskiego ~4 gram

Komentarze

  1. Naprawdę chwyciłaś szydełko i puścić nie chcesz :P Urocze misiaki, a dodanie łapek to bardzo udany pomysł, bo jak to tak miś bez łapek :) Kolorystycznie najbardziej podoba mi się kremowy.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      A szydełko powoli "odpuszcza" - skończyłam rękaw piórkowego, jeszcze tylko drugi i będzie sweterek.
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Słodkie misie :-) Z łapkami wyglądają dużo lepiej :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Rzeczywiście dodanie łapek, to bardzo trafiony pomysł :) Urocze misie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Pomysł na łapki wyszedł od mojego syna, który uznał, ze taki miś bez łapek wygląda jak :łysy" :D

      Usuń
  4. Milutkie zrobiłaś misiaczki i z łapkami super pomysł. Bez łapek kojarzą mi się bardziej z ząbkami albo z kosmitami:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Haker też wybrał sobie misia :) z łapkami fajniej :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Miło mi, że do mnie zaglądasz :) Bardzo mnie to cieszy, jak i każde kilka słów pozostawione przez Ciebie w komentarzach.
Życzę miłego dnia, pozdrawiam serdecznie i zapraszam ponownie :)