Przejdź do głównej zawartości

Różowo-Szary i Szary - wydziergane

Dwa małe sweterki - jeden dla 2,5 letniej dziewczynki, drugi dla rocznego chłopczyka. Oba zrobione z włóczki Alize Baby Wool.
Szary dla chłopca zrobiony jest w/g wzoru Tanis Lavalle Sunnyside, tyle że zamiast kardiganu zrobiłam wkładany przez głowę, za to pasiasty to wzór własny ;) Miałam trochę problemów z określeniem wymiarów małego dziecka, ale poradziłam sobie znajdując w necie tabele z wymiarami.
Oba sweterki w odpowiednim czasie zostaną przekazane małym użytkownikom i mam nadzieję, że się spodobają i przydadzą.


dane techniczne:
Różowo-Szary
włóczka Baby Wool Batik firmy Alize, 176m/50g, kolor 3565, zużycie 1.5 motka
włóczka Baby Wool firmy Alize, 176m/50g, kolor 52, zużycie 1.5 motka
druty nr 3.0

Szary Sunnyside
włóczka Baby Wool firmy Alize, 176m/50g, kolor 52, zużycie 2.5 motka
druty 3.0

Oczywiście sesja zdjęciowa nie mogła się odbyć bez KIKu (Kociej Izby Kontroli)  ;)



Komentarze

  1. Z wymiarami w tabelach to różnie bywa:) Sweterki świetne akurat na zimę jak znalazł:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)

      Oprócz posiłkowania się tabelką obejrzałam sobie (i pomierzyłam) w sklepie sweterek na 3-latka, więc powinnam trafić z wymiarem.
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Śliczne sweterki :-) Piękne kolory.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Sweterki super!!! Myślę, że dzieciom będzie w nich zima cieplejsza :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Miło mi, że do mnie zaglądasz :) Bardzo mnie to cieszy, jak i każde kilka słów pozostawione przez Ciebie w komentarzach.
Życzę miłego dnia, pozdrawiam serdecznie i zapraszam ponownie :)