Przejdź do głównej zawartości

Jabłonie, kwitnące jabłonie...

"Świat nie jest taki zły,
Świat nie jest wcale mdły,
Niech no tylko zakwitną jabłonie,
To i milion z nieba kapnie,
I dziewczyna kocha łatwiej,
Jabłonie, kwitnące jabłonie..."

W tym roku kwitną moje jabłonie. Są całe białe i bardzo głośne, bo urzędują na nich całe chmary pszczół - ktoś będzie miał jabłoniowy miód ;) Kiedy powoli przekwitają trawa pod nimi wygląda jak zasypana płatkami śniegu - jednym słowem w ogródku jest pięknie :)






Komentarze

  1. Jabłonie wszędzie są obsypane kwieciem i będzie duży urodzaj w tym roku:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mi się wydaje, ze będzie dużo owoców, bo mrozy na Ogrodników chyba raczej się nie pojawią. A zdjęcia ś już nieaktualne - jabłonie okwitły w ciągu półtorej doby i teraz robią się coraz bardziej zielone :)

      Usuń
  2. Jakie piękne zdjęcia :D Aż mi zapachniało kwitnącymi jabłonkami w mieszkaniu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Drzewa owocowe kwitną wyjątkowo zniewalająco :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Miło mi, że do mnie zaglądasz :) Bardzo mnie to cieszy, jak i każde kilka słów pozostawione przez Ciebie w komentarzach.
Życzę miłego dnia, pozdrawiam serdecznie i zapraszam ponownie :)