Przejdź do głównej zawartości

o wydzierganym sweterku

Skończyłam.
Projekt nazwałam Crazy Leftovers, ale czy on jest tak bardzo "szalony"  to nie wiem :) Na pewno jest z resztek, z resztek malabrigo sock. Ma dwie, zupełnie niepraktyczne, kieszonki i bardzo przypadł mi do gustu. Dół i rękawy wykończone  są ściągaczem 1x1, z czego oczka prawe są przekręcane, co powoduje, że ściągacz wygląda  odrobinę ażurowo. Dekolt wykończony plisą z prawych oczek, złożoną na pół i podszytą od spodu - wykończenie idealne (dla mnie :) )
Kilka fotek:




Komentarze

  1. Lubię takie kolorowe swetry:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Kolorowe są super, poprawiają humor ;)

      Pozdrawiam :)

      Usuń
  2. mnie się bardzo podoba zwłaszcza te finezyjne, "niepraktyczne" kieszonki
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Kieszonki są zupełnie, ale to zupełnie niepraktyczne, za to wyglądają jak rozdziawione śmiechem buźki (przynajmniej dla mnie :D )
      Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  3. Jest wesoły, na zimne dni w sam raz.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ele
    Ale kolorystyczny szał! A kieszonki, to cudeńka same w sobie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Dzięki, dzięki :D
      Szał to godzina o jakiej pisany jest komentarz - jeszcze chwila, a oglądałabyś świt ;)

      Usuń

Prześlij komentarz

Miło mi, że do mnie zaglądasz :) Bardzo mnie to cieszy, jak i każde kilka słów pozostawione przez Ciebie w komentarzach.
Życzę miłego dnia, pozdrawiam serdecznie i zapraszam ponownie :)