Przejdź do głównej zawartości

się dzierga :)

Ze sweterków, które zrobiłam sobie z malabrigo sock, a które pokazywałam -> tutaj  , zostały mi większe i mniejsze kłębuszki włóczki. Cóż można zrobić ze ślicznych kłębuszków? Kolejny sweterek!

Najpierw miał być zabójczo kolorowy zrobiony ze wszystkich kolorów jakie mi zostały. Po przemyśleniu jednak pozostały tylko kolory z zielono-niebiesko-fioletowej gamy. Czerwienie zostawiłam na następny super kolorowy projekt.
Tak więc obecnie dzierga się kolejny sweterek, bezszwowo, od góry. Mam 2/3 tułowia, więc jeszcze trochę pracy przedemną. W trakcie dziergania zastanawiam się czy zrobić kieszonkę, a jeśli tak to czy nie zrobić jej nakładanej i pod kątem. Zobaczymy.
Na razie fotki "z produkcji".



Komentarze

  1. Piękny zestaw kolorów. Myślałam, że nie zagra, ale w gotowej dzianinie wygląda super.
    Pozdrawiam
    :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ano, w gotowej dzianinie lepiej się zgrywają niż w kłębuszkach, ale to dlatego, że kolory nie są jednolite tylko, mimo koloru wiodącego, dość mocno mieszane. Najwyżej będzie trochę bardziej "szalony" niż w założeniach ;)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  2. No świetnie będzie całkiem ciepłe i wygodne wdzianko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tą włóczkę mam już sprawdzoną i przetestowaną zarówno w robieniu jak i w noszeniu - jest świetna, więc Twoje słowa sprawdzą się na 100% :)

      Usuń
  3. Lubię pasiaki:) Jest na czym oko zawiesić:) Sama na dniach planuję zacząć dla siebie pasiak tylko muszę znaleźć czas:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pasiaczki są super :) Zaczynaj swój, zaczynaj, chętnie popodziwiam :)

      Usuń
  4. Zapowiada się cudnie, kolorystyka prześliczna. Pozdrawiam serdecznie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Malabrigo ma cudowne farbowania, co rządek niespodzianka ;)
      Pozdrawiam :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Miło mi, że do mnie zaglądasz :) Bardzo mnie to cieszy, jak i każde kilka słów pozostawione przez Ciebie w komentarzach.
Życzę miłego dnia, pozdrawiam serdecznie i zapraszam ponownie :)