Przejdź do głównej zawartości

Pasiasty kardigan - wydziegany

Pasiasty kardigan został skończony. Haker upilnował, żeby paseczki były równo i udało się idealnie. Jeszcze nie ma guzików, ale szukam czegoś odpowiedniego i na razie może spokojnie w formie bezguzikowej. W każdym razie dziurki są.
Lubię robić z dropsowego delight'a, kolory urzekają i wciągają w robótkę.
Robiłam na drutach 3.5 i zużyłam pięć motków włóczki. Zostało mi jeszcze siedem, więc pewnie powstanie jakiś kolejny pasiaczek - taki sam, ale inny :D
Zdjęcia na parkiecie, nie na ludziu - brak modeli ;)



Komentarze

  1. Wyszedl wspanialy ,gratuluje,pozdrawiam cieplo

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo łądny cardigan!!! Też lubię kolory Delighta, ale nie pasuje mi jego szorstkość.
    Super skarpetki!
    Pozdrawiam:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Owszem, jest odrobinę szorstki i dlatego robię z niego sweterki "na wierzch", nie na skórę ;)
      Skarpetki wypatrzone ostatnio, urzekły mnie bardzo.
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  3. Skarpetki fajne ale sweter bajeczny:) Te paseczki są super - Haker przypilnował wszystkiego:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję :)
    Te paski tak mi się spodobały, że będę produkować następny kardigan z tego dropsa, ale w połączeniu z jednokolorową alpaką - będzie też tęczowo, ale inaczej :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kołnierzyk ma w takim angielskim stylu ^ ^ grzeczny, akuratny, lecz to zarazem "cienka czerwona linia" ;P taki film wojenny był ;DDDD
    A serio, nie wiem czemu kojarzy mi się muzycznie...
    Na tym rzędzie pięciolinii brakuje tylko nutek ^ ^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię pasiatki wszelkiego typu, a takie multikolorowe najbardziej :)

      Usuń
    2. Paski są zawsze wesołe i też lubię, te, trzeba przyznać mają w sobie "to coś" i kolorystycznie i muzycznie :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Miło mi, że do mnie zaglądasz :) Bardzo mnie to cieszy, jak i każde kilka słów pozostawione przez Ciebie w komentarzach.
Życzę miłego dnia, pozdrawiam serdecznie i zapraszam ponownie :)