Przejdź do głównej zawartości

ogrodowe impresje vol.4



Komentarze

  1. Kwiatki piekna jak zwykle :-)
    A ja z innej beczki, jedna z moich czytelniczek zglosila mi wczoraj proble z wejscie na moj blog. Widze, ze u Ciebie nazwa mojego bloga rowniez spadla na sam dol i nie pokazuje sie tytul ostatniego postu, a jak wchce wejsc do siebie z Twojej zkladki, to nie jest to mozliwe ...
    Ja nie potrafi rozwiazac tego problemu, probowalam szukac w necie, ale podpowiedzi dotycza zalozenia bloga albo przeniesienia ...
    Jak narazie mozna wejsc do mnie przez google.
    :-(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie, coś się popsuło. Jak chcę przejść do Ciebie to zgłasza się okno i chce żeby pobrać plik o nazwie: application/rss+xml
      Jak się u mnie pojawi nasz rodzinny "informatyk" to się spytam o to przy okazji i jak się dowiem czegoś sensownego to Ci dam znać.
      Może samo się naprawi?
      Ostatnio Windows 1o wypuścił duża aktualizację systemu i może to ona spowodowała, i musi się wszystko ułożyć.
      Zajrzę do Ciebie przez google :)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Piękne kwiaty, piękne zdjęcia, piękny bokeh utworzony. Miło się patrzy. :) Pozdrawiam serdecznie, miłego dnia. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A mi najbardziej podoba się bookeh :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Miło mi, że do mnie zaglądasz :) Bardzo mnie to cieszy, jak i każde kilka słów pozostawione przez Ciebie w komentarzach.
Życzę miłego dnia, pozdrawiam serdecznie i zapraszam ponownie :)