Przejdź do głównej zawartości

Dwukolorowy szal/szalik - wydziergane

Trochę szal a trochę szalik - wymiary (155cm na 35 cm) nie pasują do końca ani do jednej, ani do drugiej grupy.
W każdym razie wyszedł ładny, zdecydowanie na jesień. Jest lekki, ażurowy, można zarzucić go na ramiona lub złożyć wzdłuż na pół i owinąć sobie nim szyję. Kolory fajnie się uzupełniają.
Z racji tego, że obie włóczki były ciemnymi częściami gradientowych motków, to efektu ombre prawie nie widać, a dodatkowo te efekt rozbija podział na bloki kolorów. Mnie to zupełnie nie przeszkadza, podoba mi się taki jaki jest, a poza tym mam szal do noszenia, a nie dwa kłębuszki zalegające w pudle ;)
Mój pomysł konstrukcyjny na prowadzenie krawędzi szala pod kątem do kierunku wzoru sprawdził się i w efekcie mam pasy kolorów pod kątem. Myślę, że takie sposób ułożenia pasów na szalu/szaliku wykorzystam jeszcze nie raz - już kuszą mnie szaliki w diagonalne paseczki.
Sumując - uważam, że udzierg z elementami eksperymentalnymi mi wyszedł, więc podzielę się zdjęciami :)





dane techniczne:
- włóczka Sheeppjes Whirl, (60% bawełna/40% akryl), 1000 meters / 225 grams, kolor 560 Jade Jim Jam - zużyłam około 90 gram
- włóczka Sheeppjes Whirl, (60% bawełna/40% akryl), 1000 meters / 225 grams, kolor  558 Shrinking Violet - zużyłam około 67 gram
- druty nr 3.0

Komentarze

  1. Witam
    Wspaniałe. Wizualnie sprawia wrażenie lekkości ,zwiewności i ten miły dla oka wzorek. Dla mnie to wyższa szkoła robótek . Coś stało się i od kilku lat finito w tym zakresie ,a bardzo chciałabym ,żeby mi się chciało chcieć tworzyć. pozdrawiam
    Di

    OdpowiedzUsuń
  2. Wzorek mnie urzekl :-) sliczny jest

    OdpowiedzUsuń
  3. Połączenie kolorów - świetne, bardzo ożywiające, przykuwające wzrok. No i do tego ten ażur - wprost rozkoszny! :)))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję - ten też leżakuje w szufladzie (na razie)

      Usuń

Prześlij komentarz

Miło mi, że do mnie zaglądasz :) Bardzo mnie to cieszy, jak i każde kilka słów pozostawione przez Ciebie w komentarzach.
Życzę miłego dnia, pozdrawiam serdecznie i zapraszam ponownie :)