Przejdź do głównej zawartości

Dwie czapki jak pawie piórka - wydziergane

 Dwie czapki - damska i męska. 

Obie z Merino Extrafine firmy Rial SNC, prześliczny kolor (214) jak pawie pióra. 

Dla siebie robiłam pojedynczą nitką na drutach 3.5mm, podwójnym ściągaczem. Zużyłam 3 motki po 25g. Jest długa, żebym mogła wywinąć ją podwójnie. Przez tą długość, pokazuje całą gamę kolorów:  fiolet, granat i zieleń. 

Dla męża robiłam z podwójnej nitki na drutach 6.0mm, pojedyczym ściągaczem. Jest wywijana tylko raz, ale za to ma pompon, bo mąż je lubi. Akurat udało mi się dopasować 4 motki o podobnej kolorystyce, tyle, że nie zawierały zieleni. Włóczka ma długą zmianę koloru, a motki sa małe i w rezultacie różnią się  między sobą, nie w każdym są wszystkie kolory. Pomponik miałam z odzysku, akurat pasował kolorystycznie. 


 


Komentarze

Prześlij komentarz

Miło mi, że do mnie zaglądasz :) Bardzo mnie to cieszy, jak i każde kilka słów pozostawione przez Ciebie w komentarzach.
Życzę miłego dnia, pozdrawiam serdecznie i zapraszam ponownie :)