Przejdź do głównej zawartości

Balkonowe pomidorki

W tym roku postanowiłam mieć na balkonie pomidory. Jest południowy, więc stwierdziłam, że będzie im na nim bardzo dobrze.

Kupiłam ziemię do pomidorów, specjalną i dwa krzaczki. Wybrałam pomidory koktailowe, odmianę Czerwony Koralik.

W połowie maja posadziłam je w dużym pojemniku, a kilka dni później dosadziłam im towarzystwo - dwa majeranki i trzy krzaczki żółtych aksamitek, które bardzo lubię, a których nie mogę mieć w ogrodzie, bo ślimaki lubią je jeszcze bardziej niż ja. Przekonałam się o tym pewnego razu jak nieopatrznie wsadziłam rząd aksamitek dookoła rabaty i rano miałam tylko nędzne resztki nerwów liści sterczących z ziemi. Od tej pory aksamitki mam tylko na balkonie.

Wracając do pomidorów - w maju wyglądały tak:

Teraz, w ostatnim tygodniu czerwca, wyglądają tak:

I jeszcze pomidorki z bliska:




Komentarze

  1. Widać, że pięknie obrodziły, jeszcze troszkę "pokąpią się w słonecznych promieniach" i będą w sam raz do jedzenia. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Miło mi, że do mnie zaglądasz :) Bardzo mnie to cieszy, jak i każde kilka słów pozostawione przez Ciebie w komentarzach.
Życzę miłego dnia, pozdrawiam serdecznie i zapraszam ponownie :)