Przejdź do głównej zawartości

deserowo

Skuszona fantastycznymi zdjęciami zrobiłam deser, który ostatnio zaprezentowała Bea, dokładnie Deser z białą czekoladą, mascarpone i owocami lata.
No i przepadłam.
Zakochałam się.
I nie tylko ja, ale też moja rodzina oraz aktualni domowi goście. Jako owoców użyłam malin i po kilka borówek amerykańskich do przybrania.
Nie mam zdjeć - nie zdążyłam zrobić i nawet, prawdę mówiąc, nie próbowałam, bo i tak nie udałoby mi się przebić świetnych zdjęć Bei. Tak więc po doznania wzrokowe proszę udać się do niej. A potem to już pozostaje tylko udać się do sklepu po składniki ;)

Komentarze

  1. Milo mi bardzo, ze wyprobowalas przepis Wiewiorko! I ciesze sie niezmiernie, ze Ci / Wam posmakowalo! Widze, ze przepadlas dokladnie tak jak ja! Prawda, ze to niebezpieczny deser? Dzis niestety musze ponownie dokupic skladniki ;)

    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Brzmi rzeczywiscie smakowicie. Swietna kombinacja!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Miło mi, że do mnie zaglądasz :) Bardzo mnie to cieszy, jak i każde kilka słów pozostawione przez Ciebie w komentarzach.
Życzę miłego dnia, pozdrawiam serdecznie i zapraszam ponownie :)