Przejdź do głównej zawartości

kamizelka "Czerwona Pomarańcza"

Wydłubałam sobie kamizelkę z kolorowej włóczki.

Bliźniacza siostra włóczki z której zrobiony był Oposowy Sweter, ma kolory czerwonej pomarańczy.
Jedliście takie? Krwiście czerwony miąższ poprzetykany mocnym pomarańczem, soczyste, ostre w smaku i tak słodkie, że aż drapią w gardle. Dzikie. Zwariowane.

Kamizelkę też chciałam mieć zwariowaną. I do tego paski miały być pionowe, nie poziome. W rezultacie robiłam ją od bocznych szwów do połowy pleców i przodu. Obrobiona jest plisami z wzoru francuskiego. Nieregularnie prawy dżersej przecinają rzędy lewych oczek.

Włóczka Stripe Colors ((65%wełna, 35% akryl) niecałe 300g, druty 4.5.
przód i tył
detal pleców i dolnej plisy

Komentarze

  1. Fajna ta Twoja kamizelka. Bardzo ciepłe kolorki takie jak lubię;-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładne kolory, chociaż ja nie przepadam za paskami. Właściwie z paskami to mam różnie. Ubranie w paski by mi się nie bardzo podobało, ale kolory tej kamizelki są bardzo ładne :-)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Miło mi, że do mnie zaglądasz :) Bardzo mnie to cieszy, jak i każde kilka słów pozostawione przez Ciebie w komentarzach.
Życzę miłego dnia, pozdrawiam serdecznie i zapraszam ponownie :)