Przejdź do głównej zawartości

Losowanie rocznicowej (10 lat! ) niespodzianki - wyniki :)

Dziś minęło 10 lat od pierwszego wpisu na tym blogu. Dokładnie 10 lat temu, 24 stycznie 2009 roku, zamieściłam krótki wpis "bilans".
Czasem wydaje mi się, że to wprost niemożliwe, że tak długo dzielę się z Wami różnymi sprawami z mojego życia.
Były lata, kiedy pisałam dużo, prawie trzy wpisy tygodniowo, ale miałam też ponad roczną przerwę w pisaniu. Ogólnie rzecz biorąc owa przerwa bardzo dobrze mi zrobiła, stęskniłam się za pisaniem i za Wami, ale wracając nie spodziewałam się, że ktoś jeszcze będzie tu zaglądał. Wasze komentarze były niesamowicie miłą niespodzianką, wisienką na torcie :)

Tak więc, aby uczcić fakt, że od 10 lat skrobię tu różności, a Wy z anielskim spokojem czytacie je i komentujecie, przygotowałam niespodziankę: osobiście zrobioną na drutach chustę, którą przedstawiłam TUTAJ, a dla przypomnienia pokazuję raz jeszcze:




Dziś przeprowadziłam losowanie wśród pozostawionych komentarzy. 
Oto lista chętnych według kolejności wpisywania komentarzy pod wpisem „Czas na niespodziankę!”:

1. Leptir
2. Lela i Moonah
3. Ela P.
4. Blue
5. dwa magiczne koszyki
6. annamaria magda
7. Basia Nolberczak
8. drobninianka
9. Nifrodel
10. Unknown
11. MagdaSL
12. 4_dina

Z braku Marysi-sierotki użyłam „maszyny losującej”, generatora liczb losowych, ze strony Generujemy.pl i otrzymałam następujący rezultat:


Dla porządku zrzut całego ekranu, który powiększa się przy kliknięciu:


Tak więc widzimy, że wygrał numerek 9, to znaczy Nifrodel
Gratuluję i proszę o kontakt na maila: wilithin_at_gmail_._com.

Wszystkim pozostałym osobom dziękuję za udział w zabawie i ściskam wirtualnie, niemniej bardzo serdecznie, dziękując za zaglądanie do wiewiórki :)

Komentarze

  1. Gratuluję zwycięzcy, a chusta piękna. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje dla zwycięzcy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluje zwyciezcy,pozdrawiam Cie cieplo

    OdpowiedzUsuń
  4. O mój Boże! Nigdy nic nie wygrałam w losowaniu :o (no oprócz takich fantów, co każdy coś małego dostawał ale to się nie liczy, nawet w Totka trójki nigdy się nie udało :D)... Jejku, naprawdę padło na mnie?! :DDD HURRAAAAA!!!! Może to jakieś przetarcie ścieżek do baśniowej krainy "próbuj dziecko częściej i daj sobie szansę na łut szczęścia", rany, ale nabrałam teraz zapału!!! :D
    Dziękuję!!!
    Wiewiórce, która zrobiła tą przepiękną chustę, która oczarowała moje oczy! Ukłony Jej talentom i hojnemu sercu! Gdybym umiała robić takie cuda, to nie wiem, czy umiałabym oddać.... Obawiam się, że nie byłoby mnie stać na taką wspaniałomyślność.... Tym bardziej podziwiam.... I jeszcze wyrazy uznania za poświęcony czas na zrobienie tego cuda. Dla mnie to połączenie piękna plus ręcznej pracy i czasu nadaje dużej wartości i jest cenne. Obiecuję, że będę nosić ją z należytym uszanowaniem i eksponować godnie na sobie, reklamować kiedy ktoś zapyta skąd mam takie cacuszko, tego bloga :D oraz dbać o nią troskliwie :))))
    Dziękuję dobremu Bogu, który zarządzał maszyną losującą...:)
    Dziękuję Wam za gratulacje, to bardzo szlachetny gest i dziś nieczęsto spotykany, zawsze na wagę złota... :)))
    pozdrawiam uradowana! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje dla zwyciężczyni! Piękna chusta <3

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Miło mi, że do mnie zaglądasz :) Bardzo mnie to cieszy, jak i każde kilka słów pozostawione przez Ciebie w komentarzach.
Życzę miłego dnia, pozdrawiam serdecznie i zapraszam ponownie :)